ma ei saa aru, on probleem minus, aga kui ma saadan oma juhendajale konkreetse küsimuse ja see jääb vastamata, mis ma siis tegema peaks - uuesti sama materjali saatma ja küsimuse punasega lisama? mittemidagitegema? (järjekordne uus ja huvitav tegusõna)
kuidagi on nii läinud, et räägime pidevalt üksteisest mööda ja nii on raske koostööd teha. peaks seda parandama, aga oskustest jääb puudu. palju lihtsam on mõelda, et las olla, saab see töö tehtud, siis ongi kõik. ja küll see töö juba tehtud saab. saab, saab. :)

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
ma lihtsalt vanema ja targemana siinkohal jagan õpetussõnu- ära jända sellise juhendajaga, vali viisakalt uus või.... Nii mul endal viimane tase koolist kahjuks lõpetamata jäigi, sest ma osutusin mõtlevaks üliõpilaseks ja juhendaja lihtsalt põhimõtteliselt tööle alla ei kirjutanud, kuna olin kahelnud mingil hetkel tema "must-valgetes" väidetes ja püüdsin teadusele anda uut värvingut. :-( R.