Ü: jah, aga sa ei vastanud mu küsimusele - kuidas SINA leiad need õiged küsimused, millele vastates sa saad endast aru? et siis hakata vaatama asjade häid ja halbu külgi ja kõik värve ja pooltoone

T: aga ma ei leiagi ja ei saagi aru - ja kohati tundub, et enam ei üritagi, räägin lihtsalt mingit ÄRAõpitud keelt. mida aeg edasi, seda enam kahtlen, kas see on minu keel, aga tundub, et olen ta kenasti omandanud ja see keel aitab mul kõrvale hiilida tõelisusest, mille ääri ja veeri ma pole veel kompida suutnud.
lollid ja rumalad on kõige suuremad targutajad.
mulle tundub, et absurd ja grotesk on need, mis mind praegu toidavad, nende tagant on ehk näha tõelisust - peab vaid silma treenima ja mõtet koguma. see suur, puhas, üllas ja mis kõik veel tundub mulle kõige suurema lipitsemise ja silmakirjalikkusena - siin tuleb mängu jälle see äraõpituse teema - see on see, mida drillitakse kogu aeg.

Kommentaarid