üü kõllane ku kärjevaha
ja lõhnav nagu einäkaar
kuu keset luhta satte maha
ku ammustatu valge klaar

/Baturin/

säänsed on need kuupaistesed ööd, magada ei saa, üleval olla ka nagu ei saa. tegelikult on nii päeval ka: olla ei oska. mõnikord on kuidagi uskumatult hea ja teinekord on uskumatu segadus - hämming, hämming. :)

Puhkehetkel seiklen koos Ekke-poisikesega - on ikka tegelane, miks ma küll teda juba varem pole avastanud? Kõik need südamed ja toomad on ammu armsad ja omad, aga Ekke ootas ja ootas ja siin ta nüüd siis on. Hea on. Ammu pole enam olnud seda tunnet, et ei raatsi raamatut ära panna, tahaks vaid seigelda ja seigelda. Gümnaasiumis ma ei pannudki ära, aga nüüd juba suudan loobuda. :)

siiski, siiski
minu koht on praegu siin

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
ekkega on vahva! mäletan kuuldemängu Vikergast:) see oli jube mõnus;)

mina loon endiselt suhet Nipernaadiga, kes on tibake kulunud, aga ka kallis tegelinski..

nautle!
J.
J ütles …
Jah, Ekke on hea seiklus. Ja minu jaoks oli tee temani kahepidine - ühelt poolt ikka üks tundmatuks jääda sooviv tudeng, kes Gailitiga tegeleb, ja teiselt poolt muusika.

Mul on hea meel sellise seikluse üle! Head seiklemist Sullegi!
Anonüümne ütles …
:D
Teie olete ikka parimad!