"Eile ma vaatasin võsapetsi ja saladusi. Supermodelle ma vaadate ei jõudnud, sest siis juba magasin" - teatas täna hommikul varsti kolmeseks saav Helin. Mina kaasa rääkida ei osanud, sest ainult supermodelle ma vaatasingi :) Mina olin kogu aeg arvanud, et lastesaadetel, eelkõige Tomil ja Annil tuleb silm peal hoida, nüüd aga selgub, et mul oli ikka täiesti vale illusioon. Iseenesest ju loomulik ka, sest lastesaadete ajal on lapsed veel lasteaias ja jõuavad koju reporteri, maailma parima uudistemagasini ajaks.

Muuseas, üks heledate teksade ja tennistega lokkis peaga mees käis Viljandi kaltuskates luusimas - ja siiani paneb suu muigele. Muuseas ... anna talle vasaraga vastu pead. :D

Kommentaarid

J ütles …
Jah, eks k6igega pea kursis olema. Aga... kui lapse telekavas on V6sapets? Oh, ma ei taha kaugemale m6eldagi.