No ma siin nüüd mõtlesin, et mis vahet sellel on, kas maal või linnas, vees või õhus, Eestis või USAs - inimene on inimene. See, mis on, see on oluline. Igapäevane töö ja elamise praktika on oluline, vahet ju pole kus seda teha. Vähemasti minu puhul. Ehk siis, kui inimene tunneb, et ei saa teisiti kui maal olles, siis muidugi, aga minul pole vahet. Mina ise, minu teod ja inimesed, kes mu ümber on, on olulised.
Aga võib-olla elan ma praegu lihtsalt ideaalilähedaselt, seetõttu king ei pitsitagi.
Õnnelik olen, mis muud. :)


Mõtlemisainet sain siit:

Siin nüüd peaks link olema, aga seda mu kompuuter ei näita, igatahes käsitsi tehtuna: http://taluelu.wordpress.com

Kommentaarid

J ütles …
Lugesin, mõlgutasin mõtteid ja leidsin - mulle on ühest küljest väga oluline koht, kus ma elan (ja praeguse kohaga olen väga rahul), aga samas on mulle vajalik liikumine ja seetõttu pole elukoht üldsegi oluline. Nõnda kahepalgeline elu siis.