Järgmiseks tuli pööre loosse. Ja nüüd on 100% teine lugu - silmad säravad ja kogu aeg ajab muigama ning paneb imestama, et kas tõesti???

Ahjaa, laupäeval selgus, et ma võitsin bingo-lotoga - 127 krooni - ma pole kunagi nii suurt võitu saanud. Ja siis ostsin reisiloto, ning purjekas tõi piletiraha tagasi. :)
Seesugused lood ja käigud.

Ja täna sain ma vist kõige-kõigema sünnipäevakingi. Täpselt mulle. :)

Kommentaarid

J ütles …
Saan aru, et puhast kulda olla leitud kusagil. Või on muid huvitavusi?
viive ütles …
nojah, põhimõtteliselt... võib-olla oli vaja seal privaatpeol ära käia ja siis koju tagasi tulla ja vollaa :D
huumor, ma ütlen ;)
J ütles …
:D Tore! Ja palju õnne suurvõidu puhul... ja purjekas tõi raha tagasi - Sinu valge laev?
viive ütles …
küllap - lotopurjekas - kõlab huvitavalt :)