Kuidas Viive suureks sai.

Viive tahtis hästi ruttu suureks saada. Aga kuidas seda teha? Ta pani selga vanema õe kleidi ja kõndis ema kingadega. Teised ainult naersid. Viive oli väga pahane ja õnnetu.

Kord võttis ta harja ja lapi ning proovis põrandat pühkida. Põrand sai päris puhas. Ema tuli tuppa ja ütles: “Näe, meie Viive hakkab juba suureks saama!” Viivel oli väga hea meel.

Õhtul pesi ta nõusid ja pani need kappi. Nüüd ütles ka isa: “Ma ei ole märganudki, et Viive on nii suureks kasvanud!”

H.Randmäe, K.Sprenk “Lugemik abikooli II klassile”

Kommentaarid

J ütles …
Kui aktuaalne teema. Oh, kas ka Sina loed mu mõtteid?
viive ütles …
Ei tea, võib-olla loed Sina hoopis minu omi?
Ma loen Su mõtteid sel määral, mil Sa neid mulle lugeda annad ;)
J ütles …
Annaksin siis siinkohal oma mõtted lugemiseks. Viimaste nädalate üks läbivaid mõtteid on olnud, et kas see siis nüüd ongi täiskasvanute maailm, kus ilma kõhkluse ja valehäbita võib igal hetkel jätkata juba alustatud rada ükskõik millises suunas ja peas võivadki vaid patused mõtted ringi saalida.