on hetki, kus vähim on liiga palju.


tundub, et tegelen praegu iseenda murdmisega, ehk siis mõtlen suuremaks, olulisemaks, puudutavamaks, et saaks limiit täis ja võiks kõrvale panna. see siis ongi see elu valu, jälle. muigama paneb.


käisin jalutamas ja mõte liikus sellistel radadel, et saabki tõeks see, mis lubatud, aga põhjused on hoopis vastupidised. elu on üllatusi täis.



ja võib-olla olen ma oma loomult seesugune natuur, kellele on vaja mingit pinget või painet, et ikka oleks mõtlemismaterjali. raske on niimoodi.


ja ma käisin ja olin, aga ma ei suuda meenutada, ma ei mäleta, sest tegelikult ma ju polnud. minu fookus oli hoopis kusagil mujal. ja seegi ei tee rõõmu.

J.Oksa "Vaevademaa" on vist tänase päeva meeleolu.
saab kohe eriliselt rusuv ja halb. johhaidii ja valleralleraaaaaa.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
hea algus
viive ütles …
vaata aga mind, mõtlesin kohe, et hea algus millekski, mõtlemata sellele, et tegu võiks hoopis olla fraasiga, mis käib loo alguse kohta... :)

kumba ta siis on?



ja räägime veelkord mõttestampidest ja valmisolekust astuda dialoogi - esimese hooga ikka ainult monoloog ja paikaloksunud arusaamad :(