ma ka mõtlesin: ma tean, et mina tahan ja tahan siis, kui sina tahad, aga kui sina ei tea, kas sa tahad või mitte, siis mina ka ei taha, sest siis ju sina ei taha, sest mina pole ka teadnud, et kas ma tahan või mitte, kuniks ma teadsin, et mina tahan ja tahan siis kui sina ka tahad, ja kui sina ei taha, siis mina ka ei taha, sest mina ei taha siis, kui sina ei taha, aga kui sina tahad ja mina tahan, siis on kõik võimalik...

Kommentaarid

J ütles …
Heh, Sina m6tlesid - naljakoht! Aga päris hästi tuli välja!
viive ütles …
:D no ma ei tea... Sina mõtlesid enne või??? Kultuur on suuresti tsiteerimine ja mina olen kultuurne inimene :D
Ja võib-olla ongi nii, et mõte mõtles mind, kasutas mind lihtsalt kurjasti ära - peab veel mõtlema...
J ütles …
Naljakuu jätkub:-P Sina kultuurne?! Aga m6tle-m6tle - see, mis kirja sai, sai 6ige, täpne ja tabav.
J ütles …
Nagu "Siin me oleme": "Ta tahab, ta tahab!" ja sinna vahele teiselt poolt: "Ta ei taha!"