Näpunukud

Et tuleval nädalal on meil teatrinädal, siis otsustasin oma "vana vara" välja otsida. Pärast ülevaatust tuli tõdeda, et mõni tegelane võiks ikka juures olla küll - vardad kätte ja kuduma. Esimene otsus oli, et lõpetan oma rohelised toorikud ära - meisterdan neist konnad, kuid mul on siiani toorikud ja mõte konnadest. Siis mõtlesin, et teen kahele seale kolmanda põrsa juurde, kuid mida pole, on roosa lõng. Oli heleoranži - "sellest saab ju tiigri!". Oli mustagi, sai triibud ka sisse. Kuid kui nägu peas, tuli tõdeda, et tegu on lõvi-hundiga, kellel on kõrvade asemel lips. Siis tuli veel üks kohev kass. "Kui kass juba on, siis võiks ju koer ka olla!" Töö käigus võib tõdeda, et koer jookseb jäneseks. Siiani on päris põnev. Eks selle tänase tööprotsessi põhjal võib tõdeda küll, et tahan, mis ma tahan, kuid saatuse vastu ei saa. Ja ma ei saa ju mõelda mõtet koerast, kui mulle vaatab vastu jänes. Ja nii ning just seetõttu mu plaanid luhta lähevadki - "las nad siis minna!" :D

Kommentaarid

J ütles …
Väga viis suhtumine - hea tunne tuleb sellest tegemisest läbi. Ma arvan, et need, kes nende nukkudega mängima hakkavad, saavad seda nautima!
viive ütles …
Mine tea... arvestades..., siis... ei tea. Ma võin lihtsalt väljanaerdud saada, ma ei tea, aga väga ei huvita ka. Nüüd on mul veel muhuga hunt ja väike kollane tibu :)

Ja tegelikult oli mul eilseks plaaniks seatud eneseanalüüsi kirjutamine :D
viive ütles …
Need nukud teevad tänaseni nalja...