.punkt.pitsat.

Õpime lastega sel nädalal ühte käemängu loomaaiast, mille lõpus on punkt. pitsat ja puhutakse kiri teele... see on suhteliselt sümbolne, arvestades mu sellenädalast ponnistust.

 
Ah, et nii vara ja nii tegus... on eelnenud pikk ja sügav uneperiood. Tulin eile õhtul, pärast oma "suurt" tegu ja allkirja kirja panemist koju, toppisin kõhus oleva pauna punni täis ja mõtlesin, et puhkan vähe. Siin ma siis olen. Isegi tavapärasest varem ei ärganud. Või noh, korraks ärkasin, aga siruli olla oli mõnus. Küll seda paanitsemist ka veel jõuab, sest tegemata asjade virn täieneb.
Aga ühe, selle allkirjaga asja sain tänaseks tehtud. Enam pole plaani sellega tegeleda, sai juba "väka". Aga seda laadi töötegija olen ma küll, et kui läheb suurteks sõnadeks, siis tegudeni ei jõua ja kui on vaikust ja üksiolemist, siis saab midagi tehtud ka.

Hea on, et selleks korraks on kiri teele saadetud.

Kommentaarid