4/7

Pühapäevased positiivsused on tagasivaatava moega.

Esmalt on mul väga hea meel, et võtsin end kokku ja vormistasin ära viis rida protokolli, mis ootas juba üle kuu oma järge. Mõnikord, ei teagi, et miks, ei saa mõned asjad valmis enne kui siis, kui on juba rohkem kui veidike hilja. (Näide sellest, mis saab lausest siis, kui tundub, et kuid pole kunagi liiga palju).

Teiseks on mul rõõm, et mu päevadesse on sattunud väga palju häid ja väga häid raamatuid. Ja mulle meeldib, kui saan käia raamatukogus ja raamatuid kaane ja pealkirja järgi valida. Viimased lugemised ja ülelugemised on olnud Jojo Moyes "Mina enne sind", Francesc Miralles "Armastus pisiasjadest", Hiromi Kawakami "Õpetaja portfell",  Florian Zeller "Elu on nauding", Alison Moore "Majakas", Graeme C. Simsion "Naiseotsing", Agnes Martin Lugand "Õnnelikud inimesed loevad raamatuid ja joovad kohvi", David Foenkinos "Delikaatsus", Maeve Haran "Tangot tantsitakse kahekesi", Elif Shafak "Armastuse 40 reeglit", Heiki Raudla, Ringa Raudla koostatud ja Raul Kilgase toimetatud "Kuldsed lood".
Ei midagi keerulist, pigem selline "lihtne lugemine". Tõlgendustega võib muidugi suuri mulle luua, kui isu peaks olema.

Kolmandaks: mulle meeldib, et mul on võimalus head hommikukohvi juua - ma võin vabalt terve päeva teki all vedeleda ja kohvi juua. Ja raamatuid lugeda. Või raadiot kuulata. Või filme vaadata. Või Endeavour Morse´i.
Minu elu lihtsad võlud.



Kommentaarid