6/7


Homme on see päev, mille kohta võib öelda "kõige rõõmsam osa koerast". Tänane seis on aga selline:
1) Kaimo oma perega käis külas;
2) Kaimo oma perega käis külas ja nad aitasid mul mu rutiini murda;
3) Kaimo ja co said külla tulla ühe eilse positiivsuse tõttu - tore-tore!
4) Mul on hea meel, et ma teatavate kardinate tagant seda ilma ei pea vaatama - ikka äraütlemata hea on teada, et kõik on ok. Ja see eelnev ving on lihtsalt sama tüütu kui sääskede pinin, samas ei ole see eriti ohtlik. Täna olid võimalustele aknad valla - ohohhoo, ei taha mõeldagi.
5) Ehrenbergi vankumatu õiglustunne - vist vaatan liiga palju telekat, ehkki: mul ei olegi telekat - aga mulle meeldib tööpäeva hommikuid, mil ma tööl ei pea olema, temaga veeta just selle õiglustaju pärast;)
6) Jäin jääl jalgadele.
7) Valmistusin homseks - haigusetekitajad on ikka väga ilusad. Mida hullemad, seda ilusamad, selline ooli vist nende kahe termini vaheline seos ;)
http://www.snibbestudio.com/2011/08/15/press/

8) inspiratsiooni kui palju - nii ilus värvimäng ja kõik muu ka.
9) Sõber jagas meeleolu - klassikaline. Mulle meeldib. 

Ma ikka ei oska piiridest ja reeglitest kinni pidada, eriti veel, kui ma selleks põhjust ei näe. 

Kommentaarid