9/7

Jätkates positiivsuse lainel...

1) Pigem tore kui kohutav on teada, et mind ajavad mõnikord asjad ja olukorrad närvi. Mitte endast välja, vaid lihtsalt närvi. Ma saan aru, et oma arvamuse väljaütlemiseks ongi põhjust ja õigust, kuid... ikka tahaks protsessida. Ja seda on hea teada, et hing on sees.

2) Mõnus tööpäev - tegime midagi sellist, mida varem pole teinud. Loodetavasti on lõpptulemus ka väga lahe.

3) Tagantjärelemuie oma reageeringule lausele "Ma pean Sinuga rääkima" - et kui politseinik seda ütleb, siis võtab ikka põlve värisema. Samas - teist sellist lolli ja liiklusreeglite-friiki annab ikka otsida - mul ei ole midagi karta ja häbeneda, millegagi vahele jääda, tööl ka pole nagu väga valesti käitunud... aga ikka oli kõhe. Oma aja laps.

4) Ja seetõttu, et mul oli väga meeleolukas ja mõnus nädalavahetus, olin oma reedesed sekeldused juba unustanud - aga reaalsus annab suunavaid jalahoope.

5) Igaks juhuks tegin endale ühe hea kohvi ka - öö ja homne tõotab tulla huvitav.

6) Ja juba käisin seal materjali-toas ka hiilimas - varsti tahan ehk käsitöödki teha. ;)

Kommentaarid