Elu-eluke

Jah, ma olen ikka ilge mõrd. Aga mind lohutab see, et ma ei ole selles mõrd-olemises üksinda. Ning, mis teha, ma olen igapäevaselt need p-emotsioonid läbi elanud, mind enam kellegi "paberite täitmine" ei heiduta. Võib-olla tõesti paari aasta eest oleks ma mina pigem loobunud sudimisest ning asjadel lasknud olla, aga et ma olen kogenud ning tean, et olukordi ja konflikte saab parandada ja parendada, kui on olemas tahe.. siis on see ehk väärt pingutamist ning olukorraga silmitsi olemist. Ja võib-olla polegi see mõrd olemine, vaid pigem selline "ole meheks!"-olemine.


Aga samas - olles jõudnud enda turvatsooni, siis on pill ikka tagataskust kenasti väljas - meenub fraas "Ma olen ju naine!"

Ja juba horoskoop kirjutab, ju siis ikka nii pidigi saama :)
"Jaanuar tuleb pingeline ja on seotud tööga, sest kollektiiv ei jaga nende vaateid, ning ka tervisega on probleeeme. Lähedastega puudub üksmeel ja seetõttu on Kaksikutel oht langeda depressiooni.
Veebruar seevastu on soodne, seda kuni 21. kuupäevani, mis on rikas kõikvõimalike sündmuste poolest: pikemad komandeeringud, uued tutvused. 22. kuupäevast ei liigu aga asjad enam soovitud suunas ja nii mõnestki plaanist tuleb loobuda. Õnneks ülemused ja teised tähtsad tegelased ei kaota Kaksikute tegemiste vastu huvi." - Arvata on, et ei kaota - katseaeg ju veel kestab :)

Kommentaarid

viive ütles …
kahjuks pean ma nüüd tööd edasi tegema... aga õnn on see, et see tööpäeva lõpp pole tänasel päeval nii lähedal veel olnudki