Lihtsalt lihtsad olukorrad

Mul on siin olnud nüüd niimoodi, et "igasugu pudi-padi" on teele ette veerenud. Nädalavahetuse pidupäevaks olin üsna väsinud, rusutud ja kurnatud ning veidike isegi kahetsesin oma otsust, et õigel hetkel sõpradele koju jäämise soovitusi ei jaganud. Ja see kahetsus ei olnud mitte minu, vaid nende endi pärast - ei olnud minus seda energiat ja toimekust, mida oleks tahtnud oma kallite külalistega jagada.

Selginemine saabus eile pärastlõunal, kui olime sõbrad rongile saatnud ning tegime kalli abikaasaga "tunne oma kodumaad"-sõitu: et kõigele sellele väiksele pudile ja suurele padile, millega ma siin tegelema pean, panen ma ju ise märgi ette. Aga tegelikult ei ole seda märki vaja. Seda märki ei ole olemaski. Need on lihtsalt erinevad sündmused ja olukorrad, millega ma pean tegelema ja mis mind inimesena kujundavad.

Ja, tegelikult ka, ma ju mõistan kõiki osapooli üsna hästi, suudan põhjendada nende käitumist, lihtsalt... kui neid erinevaid sündmusi ja juhtumisi lühikesse ajaperioodi väga palju satub, siis on keerulisem. On suisa raske. Ja väsitav ja tüütu ja kõik ajab koledal kombel närvi.

Kohal olla ja  mõista ning mõtestada on puhanud pea ning üleliigsete pingeteta palju lihtsam kui vastupidises olukorras.

Sõbrad, soovin teile uueks sajandiks seda, et jaguks rõõmu ja jaguks lihtsust ning oskust seda kõike hinnata ja selle eest tänu tunda! Aitäh!


Kommentaarid