Kividest ja õnneseentest

Mul oli täna järjekordne seik. Üks vigurvänt trikitas enne lõunaund. Mulle aga see väga ei sobinud, sest kes tahaks pärast prisket tööpäeva enam trikke-nippe näha, kõikidel pigem juba toss õrnalt väljas. Mis siis ikka, võtsin appi oma viis sõrme ja selgeks õpitud nipi - voodisse minemiseks oli aega täpselt nii palju (ja mulle ka edasiste sammude mõtlemiseks mõtteaega) kui kulub mu sõrmedel peitu minemiseks.

Ütleme nii, et mul oli õnne. Ehkki pöial oli õige pikalt püsti, sai seegi lõpuks peitu minna, kui tegelase varbad olid juba üle voodiääre.

Voodis aga näitas ja rääkis ta mulle hopis põnevat lugu. "Tegelikult ma panin ühe kirsikivi padja alla kasvama, siia seene juurde" Leidsime koos selle kivikese üles. Tõesti - korralikult puhtaks lutsutatud kirsikivi, mälestus magustoidust, oli padja all ootamas. Eks ma kasutasin selle hetke oma eesmärgi nimel ära - tuletasin meelde, et taim vajab nüüd kasvamiseks vaikust ja soojust. Pane aga pea padjale ja ole üsna kuss. No ja, jess, ka sel korral valis ta minu õnneks oma kirsikivi toetamise. Uni tuli huigates, kirsikivi kallistades...

Ja nüüd ma siis mõtlen, et kas ma tõesti oleksin pidanud olema ratsionaalne ja valima teaduse või...kasvatame edasi oma kivikest ja kallistame usaldust? Kasvatusteaduse suured küsimused.




Kommentaarid