Neli tundi koolis ajab hulluks. Jumal võis siis mu vanemad olgu tänatud selle eest, et ma enam põhikoolis käima ei pea, sest see, mis seal toimub, pole normaalne. Kindlasti mängib rolli ka see, et minul on täiesti teine koolikogemus kui see, mida ma praegu näen. Ehk keegi käis juba kümme aastat tagasi samasuguse suhtumise ja käitumisnormidfega koolis - ma ei tea.
Juba esimeses klassis löövad õpetajad käega ja ei tegele kõikide lastega, ignoreerivad, või siis ühes tunnis pinnitakse ühte, ja et ta ei oska, teeb ta olukorra veelgi hullemaks. Keegi ei taha pärast ebameeldivat kogemust enam õppida.
Eks see suhtumine kumab läbi ka õpetaja enese töös - tundide ettevalmistamises ja läbiviimises. Matemaatika on piisavalt huvitav ja eluline, et seda mõnuga õpetada, jäägu töövihikud ja töölehed sinna kus kurat ja tehtagu rohkem elulisi ja mängulisi ülesandeid.
:) targikoomika
Täna näitas üüks asendusõpetaja meile neljanda klassi matemaatika kontrolltöö lehti, enamus olid tühjad, polnud kriipsugi tehtud. Siin ei ole enam lapsed lollid, vaid viga on õpetajas, tema töös.

Juba neljandat päeva tulen ma praktikalt ja meel on kõike muud kui rõõmus. Masendav. Ja "Klass" pole võrreldes klassis toimuvaga enam üldse kole, mõistetav ja vat et normaalne, ehkki täiesti mõistusevastane, aga ...

Õhtuti loen M. Undi Kuradid ja kuningad, teatriartiklieid.

Kommentaarid