saalis...

multimeediaetendus "LONG TIDE"

päris vahva üritus, palju valgust, huvitavat heli ja mis mulle eriti meeldis - liikumine, ka tants kui soovite :)
K. Viiding, A. Oja, M. Mill ja M. Põdersoo - nende auks lööks praegugi veel käsi kokku - hämmastav, et inimesed on nii palju tööd teinud ning suudavad oma keha sellisel moel valitseda - aegluubis liikumine ja kümmet sorti võimlemine, siputamine ja saputamine pole üldse mitte lihtsamate killast :) Ma olin ju näinud ka tsuaF-i, aga see on hoopis teine teema.

ja siit kohe naksti kolmas teema - miks inimesed ei saa aru, et iga kingsepp võiks ikka oma liistude juurde jääda - pillipuhuja puhug pilli, laululooja loogu oma laule jne jne - see on piinik kui midagi tehakse lihtsat sellepärast, et mulle nii meeldib seda või teist teha. see on põhimõtteliselt sama, et pooled eestlased tegelevad fotograafiaga - pidevalt käib üks asjatu klõpsimine ja pildid riputatakse igale poole, kuhu aga annab, olenemata sellest, kas pilt üldse vaatamist kannatab.

aga see teema läks rappa...

multimeediaetendust tasus vaadata küll, see on kindel.
ma olen päris tubli tarbimisühiskonna liige ikka, olen tähele pannud. ei teagi, kas nüüd nutta või rõõmutseda. muudkui kirun liigtarbimist ja ühekordseltkasutatavust, aga ega ma ise parem pole - samasugune tarbija, mis sest, et toode on erinev.

Kommentaarid