juuni on juhan viidingu kuu - korduvkuulamine teeb rõõmu.

mu hirm oli seda suurem, et oli väga valge.

Kaisa-Triinu tegi autos raadiosaadet Eestimaast ja dzungliloomadest, sissejuhatavas osas ütles ta sellise lause: Eestimaa on mu südame peale kasvanud -imetlen kuueaastase geniaalsust ja juhanliivilikkust. Ta on üldse väga patriootiline, ma ei tea, kust see tema sisse on tulnud. Ta räägib tihti isamaast ja emakeelest ja sellise vana hinge sügavusega. Ma kuulan ja imetlen.
Ühel õhtul ütles ta, et M. on muutunud, on kuidagi lahkem ja parem. Mina seda muutust poel tajunud, aga mul on rõõm, et tema seda tajub. Loodetavasti ei pea ta tõdema vastupidist.

ma ei tea, aga kuidagi katkikärisenud on aeg ja ruum, inimesed minu ümber ja inimene minu sees.

vaatasin lavaka 23 lennu saadet, mis oli aus ja ehk tõesti kajastas tänast päeva üldisemalt, ehk tõesti on nad heaks lakmuspaberiks.

Kommentaarid