täna algab minu viimane koolinädal selles koolis. homme on diplomitöö kaitsmine. ja reedel on lõpupidu. reedel on ka sünnipäev. eile oli ka sünnipäev. üks inimene sai 33 - tähenduslik vanus ja teine inimene sündis siia maailma. ja mina olen kolmekordne tädi :) igatahes peen värk ;)

ja eile käisin ma tööl. minu kummaliste tööde nimekiri pikenes ühe nimetuse võrra. ja nõusi ma enam kodus ei pese. ja kartuleid ei koori. noh, äärmisedl juhul võin kala praadida. päeva märkfraas on: kaks viimas veel on... ja nii u viis korda. :) mulle tundub, et nõukaaja kogemused teevad inimesed nutikaks ja maitsev praad meisterdatakse valmis ka mittemillestki. heaoluühiskonna inimestel selline kogemus puudub. nemad viskavad pera minema ja ütlevad, et mitte midagi ei ole ja kõik.

ja tundub, et minuni jõudis üks ahvatlev pakkumine - selleks on vaja väikest eeltööd teha ja siis ei jää muud üle kui härjal sarvist haarata. tahaks, et siis kui aeg käes, ma ka seda samamoodi tahaks kui praegu.

tahtmine on taevariik, saamine on riigipiir :)

Kommentaarid