vihapisarad tulid silma, kui erialaseminari hinne oli madalam kui enese arvates väärinuksin, teadmata siis selle hinde kaalu, mis nüüd ilmneb. selle hinde tõttu, mille juures sai määravaks õppejõu hinnang mu aktiivsusele, on mu kaalutud keskmine 4,59 - s.t. kui erialaseminar oleks saanud kõrgema hinde, oleks ka mu kaalutud keskmine olnud paari pügala võrra kõrgem.

tegelikult pole siia arvestatud veel praktika hindeid, mis peaks mu kaalutud keskmist tõstma, aga ma pole eriti kindel, kas neid arvestatakse või mitte. loogiline oleks, et arvestataks, aga mine seda meie kooli tea - seal kõik omamoodi veits viltu ja jaburates, lollakates seostes ja põhjendustes.

ja ometi pole see hinne eriti oluline, aga vihale ajab, et nii napilt - peaaegu ei loe midagi :(

hapud viinamarjad, mis muud.

Kommentaarid