Ja tundub eneselegi uskumatuna kui kõrgelt ma hindan ausaid otsuseid, konkreetseid samme, julgust enesele silma vaadata ja tunnistada olukorra kesisust. Julgust lõpetada siis, kui olukord ei vasta ootustele ja vajadustele, mitte ise kohaneda antud oludega ja korrigeerida enese normi mõistet oludele vastavaks.
Mulle tundub, et minu suurim nõrkus on püüda mõista ja aru saada. Üha enam tahaks olla konkreetsem ja vähem kompromisse teha, sest tundub, et pole enam kuhugile taganeda, s.t. isekusest pole enam midagi järel ning sellest kasvab välja suurim isekus. Ma ei tea, ons tegu ellujäämisinstinktiga, kuid tundub, et hind, mida nõutakse pole taskukohane.
Ja mis mõte on loobumistel, kui nad ei pühitse üllaid eesmärke? Mis mõtet on tegutseda, kui selles pole rõõmu ja rahulolu, pole võimalust minna tegemise sisse?

Ma ei taha paljut, tahan vaid parimat.

Kommentaarid

J ütles …
Kompromisse võib teha vaid senimaani, kui ei lähe iseendaga konflikti. Ju siis on sein selja taga vastas.

Aga usu, tulevad nii halvemad ajad kui ka paremad. Alati on võimalik teistmoodi.
viive ütles …
Novot, saan ju isegi aru asjade suhtelisusest ja tõlgendamise olulisusest. Mõnikord lihtsalt tahaks, et oleks hetk, kus kõik on mustvalge, et pilt selgineks ja kasvõi korraks eralduksid terad sõkaldest.
Ja loomulikult on kõiksugu vastused mu enese sees olemas - sedagi olen taibanud ja seda enam on kuidagi raske ja kohati tundub ülekohtune teha järske otsuseid ja valikuid, aga küllap on needki vajalikud ja õpetlikud.
Ehk peakski pedagoogilisest vaateviknkist hakkama erinevaid situatsioone lahkama - kas õpetab või mitte, aga kui õpetab, siis mida ja kuivõrd tõhus on antud meetod - ei ole vist kõige tõhusam, tundub mulle nüüd. Või ikka on?
Põhimõtteliselt võiks selle vindi siin korduvalt ja korduvalt üle keerata ja siis jälle teisipidi, aga kas sellest kasu ka on, vot seda ma enam ei tea.
Heietada on muidugi hea. :D
viive ütles …
Ja küll nad tulevad, kuhu neil ikka jääda. Vanarahva moodi: ega tali taeva jää! :)
J ütles …
Eks see ole ikka see va mõtlemise teema - kui saaks mõtlemise välja lülitada, siis oleks maru vahva elada ;-) Aga tuleb otsida teisi mõtteid (olen mina viimasel ajal leidnud) - st hoida ennast millegi muuga aktiivsena, siis on lootust :P