kes hommikuti külas käib...

Kui hommikul kell viis ärgata, siis kella kümneks on küll seesugune tunne, et võiks väikesele lõunauinakule jääda :)
Kohmitsesin kodus ja enam ei jaksanud, pealegi tahtsid paar kirja ka kirjutamist, sättisin asjad kokku ja panin linna poole ajama. Kui lõpuks kella vaatasin, selgus, et on alles 8.36 - ja raamatukogu avatakse alles kella 10st. Siis mõtlesin, et lähen käin sips akadeemias - paraku ei suutnud ma administraatorile selgeks teha, et pool tundi enne loengut on piisavalt pikk aeg, et ma jõuaks ilusasti oma asjad aetud. Kuid, et õppejõud oli kaardi juba võtnud, siis mina seda enam ei saanud (nagu neid kaarte vaid üks oleks) ja lp õppejõud polnud ust ka lahti jätnud, mistõttu läks mu plaan luhta.
Kuid ma ei jätnud jonni - jalad selga ja töö juurde - seal ikka saab.
Nüüd olen juba ringiga tagasi raamatukogus - on vaiksem ja privaatsem :)

Ikka alati käivad mu toimetamised suure ringiga - oleks ju võinud kohe tööle minna, kasvõi kella kuuest hommikul :D

Kommentaarid

J ütles …
Otse oleks liiga lihtne - elus peab olema vürtsi ja seepärast tulebki ta ringiliseks korraldada ;-)