Heategu

Aitasin täna ühe poisi, kelle käes olev võti ei tahtnud väga hästi keerata ja kelle silmad olid juba märjad, tuppa - head teha on lihtne! Pärast oli endal ka hea olla, samas tundub mulle, et ise ma sellist abi vastu ei julgeks võtta - igasugused lood kurikaeradest ja pervertidest on minu mõtteilma ära rikkunud.


Pühapäeval aitasin ühe vanema härrasmehe, kes oli käinud sõbral külas ning kelle samm ei olnud just kõige sirgem, bussijaama. Kõik oli tore sinnamaani, kui temast saigi "haigeperverdilaadne" tüüp. Aga siis ma teda sõimasin, ikka mõnuga - kuidas ta julgeb teise heatahtlikkust niimoodi ära kasutada, et hakkab täiesti seosetut ja ajuvaba juttu ajama. Sellele vaatamata oli päris kummaline ja koomiline seiklus. Ja kas ta bussi peale ka läks - seda teab vaid kosmos :)

Kommentaarid

J ütles …
Suur au ja heameel! Tubli oled! (Aga seda olen ma kogu aeg teadnud ;-))