Ma ise lahkun, aga mu armastus jääb siia - Sinu juurde.




Seal välismaal, seal nad kohe oskavad öelda kauneid sõnu. Ja kõik lõpud on õnnelikud algused. Nagu ikka.

Kommentaarid

J ütles …
Ilus mõte! Kena! Kas see pärineb sealt, kust ma arvan, et see pärineb?
viive ütles …
Ma ei tea, kust Sa arvad selle pärinevat, aga üks Ameerika nutufilm, millele juhtusin kanaleid klõpsutades peale, see oli. Pealkiri oli, oh üllatust, midagi sellist, et "Anna armastusele võimalus" vms, ma väga ei süvenenud :)
J ütles …
:D Ei, see polnud see, mida mina arvasin...
viive ütles …
Aga just: mõte on ju ilus - seetõttu vääris vaatamist või hea juhus, et just sel hetkel peale sattusin. Siit küsimus: kas puhas juhus või ettemääratus? Me võiks nüüd sel teemal mõtteid mõlgutada :D
J ütles …
Midagi pole juhuslikku, kõik asjad on millegi jaoks ette nähtud. Mina võin seda taaskord kinnitada, sest elu ikka näitab oma palgeid erinevate nurkade alt ja siis saad aru, mille jaoks üks või teine asi peab olema ja miks ju nii.
viive ütles …
Eestlane ütleb: "Ma olen Sind oodanud nagu põld sõnnikut" (Gailit, mu Gailit) :)
kiiks kuubis ütles …
Gailit kohe oskab naisi võluda...