testing, testing

Ma tegin huvi mõttes vana rasva pealt liiklusteste, esimesel korral 10 viga, teisel korral 6 viga - pole paha :D

Segadust tekitas punase äärega valge ring - lasteaias vaatan liikluskaartide pealt järele. Ja pukseerimise lubatud kiirused tuleb ka üle vaadata :)

Nendel testidel on veel esimene ja teine osa, mida iganes see jaotamine siis ka tähendab, aga kahe katse põhjal võib väita, et teine osa kukub paremini välja.

Kommentaarid

J ütles …
Kas hakkad ka astuma autojuhtide ridadesse? Või muutuvad need testid ka jalakäijatele kohustuslikuks?
viive ütles …
:D ei ma hakka, aga teoorias peab ikka tugev olema, siis on hea targutada :D
J ütles …
Väga hea! Siis ma vähemalt tean, kelle poole pöörduda, kui mul teooriaga probleeme tekib :P
viive ütles …
Kolmas katse: 6 viga: neli ja kaks. Ja katalüüsmuunduri küsimus tuli ka ära :D Ja vasakpööret poleks minu jaoks probleem esimesena teha, kui parem käsi on vaba :D
Neljas katse: seitse viga - halb!

On tekkimas teatav hasart, aga küll ta üle läheb.
J ütles …
Proovi siis juba ka seda: http://www.nupuklubi.ee/images/VL/start.htm

Siin saad samamoodi vaadata, et mida ja kuidas. Ja lõpuks saad ikka teada, et ega ikka ei tea midagi :P
viive ütles …
aga selle koha peal mul ju pole vana rasva... hätta, merehätta jään.