üks pluss üks

Ma valasin just õnne.
Kuna vanarahvas tähistas tänast päeva ka nn kolmandate jõuludena ning ehkki tänasel päeval ei usutud olevat sama maagilist tähendust kui uusaastaööl, on siiski tavana üles märgitud ka õnne valamist.
Mõned päevad varem valasin ka ja siis tundus mulle, et tegu on lennukiga või titega. Täna oli veel rohkem õnne, ma duubeldasin - kui tegu pole korgitseriga, siis on kakiskud - oli mu esimene reaktsioon. Olles oma naeru ära naernud ja uue pilguga õnnevarjule lähenenud, tundub mulle, et seal on vabaduse sammas - ma vist lendan sinna, kus saab laulda "Kas tead, see paik on siin Ameerika..." (see, et minust miljunäär saaks, on utoopia ja seda ma siia praegu veel kirja ei pane... samas võib loota, et kui siiski, siis ehk sendimiljunäär).

Kommentaarid

J ütles …
Tore, et projekt ikka edeneb. Nõnda hoida! Ameerika, siit tuleb Viive!
viive ütles …
:D
jaaaaaaaaaah