UFO

Nüüd on see siis otsustatud: mul oli hommikul akna taga ufo. Ja kui ma terve päeva veel kahtlesin, et naabermajast müni jobu teeb minuga hommikul kell kuus totrat nalja, siis nüüd, olles näinud õhtulehest sellist pilti, ei kahtle ma enam. Minu toa aknaklaasile ilmusid hommikul, kui mina olin just parajasti pikki pükse jalga vedamas, kaks punast täppi, sellist nagu laserkiired tekitavad. Nad ei olnud konkreetsed, vadi pigem udused ja hägused, kuid siiski kaks punast valgustäppi ning vahe nende vahel oli umbes 20 cm.

Hommikul ma suutsin end juba maha rahustada ja mõistusega asja paika panna, salaja käisin veel käägiaknast piilumas, et missuguse akna taga see jobu, kes mulle sellist nalja teeb, elada võib, kui kui tööle jõudsin, rääkis Karmen seda, kuidas neil olla eile ufod käinud. Siis mu kõrvad juba liikusid küll ja nüüd ma juba enam ei tea.

Mõni suurepärane füüsik võiks mulle arvutustega ära seletada selle, kuidas on võimalik madalamalt tulevad valgust panna murduma nii, et on loodud mulje kõrgemalt langenud või sirgelt liikuvast valgusest (kuri küll, ma ei oska seda, kuidas see pilt mulle paistis, isegi sõnastada, mis siis veel muust rääkida :)).

Kommentaarid

J ütles …
Kosmos, mis muud!

Minu jaoks oli täielik kosmos see, kui avastasin Su sissekande pealkirjast, et täna on neljapäev. Vabandust, mul käib ajaarvamine mingeid iseäralikke teid pidi ja nõnda ei suuda ma kuidagi endale arusaadavaks teha, et täna võiks olla (juba) neljapäev.
viive ütles …
tõesti-tõesti, ajaarvamise mõõtmed: juba ja alles :D