f.b.j.a.c.p.

Küll see moluraamat on ikka huvitav mänguasi: pakub alati avastamisrõõmu. Täna näiteks avastasin ma, et mulle meeldib üks nn täiskasvanute lehekülg - õnnel pole otsa ega äärt. Õnneks saab sealt üht-teist kustutada, aga ärakustutamine ei tee olnut veel olematuks. Ja nüüd ei teagi enam, kas on rohkem kasu või kahju selle konkreetse vahendi ja võimalusega seoses.


Naljalugu ka: täna küsis üks tüdruk mu käest, et mis asi on cosmopolitan? Ma ütlesin nii nagu ma oma puudulike teadmistega tean, et olla üks ajakiri ja siis on üks sellenimeline jook ka olemas, et ma ei tea, kumba ta mõtleb, mispeale tuli täiendus, et küllap on siis ajakiri, sest tema õel on see ja ühikarottides on ka - et siis ikka ajakiri. Arvan ja loodan, et antud kontekstis oli vastus piisav :)

Loo moraal - valmisolek on kõik!

Kommentaarid

g ütles …
Mina selles valmisolekus väga tugev pole. "Õpetaja... eee kas sul meest onn?" Näide minu naljalugudest =)