lemmik...

Olles ühe õhtu jooksul püüdnud korduvalt sõba silmale saada, siis jälle hetkeks tegevust otsides, millega see unevaba aeg sisustada, siis on päris rõõmustav leida internetiavarustest liikuv pilt. Pildiseeria, mis tekitab sooja tunde ja annab väikesele rõõmukerale sädet juurde. Pildilt võisin leida oma lemmik multikultuurse huvijuhi, kellega kõrvuti käisin omakultuuriakadeemia loenguid eelmisel sügissemestril kuulamas, s.t. mina kuulasin loengut, tema enamasti endavalitud helisid. Siis oli seal veel kindlalt minu kruusiriiuli kaunima topsi omanik, kes ise ei teagi missugune aare tal minu riiulis peidus on. Ja siis muidugi minu ühe lemmiku muusikainstrumendi mängija, kelle soolod ja kõlavärvingud olid kaunis sulnid. Ja siis muidugi minu lemmikvaade silmapuhkamiseks ja rõõmukosutuseks. Oeh, hea on elada, kui on olemas oskus näha vaid lemmikuid.

Ma olen ilusasti oma õpetajatelt õppust võtnud: "see on minu lemmikvärv, mul on seda vaja... see on minu kõige lemmikum seelik, miks ma ei või seda selga panna... ääääääääminu, miks mina ei saa, see on minu lemmik... minu lemmikhellokitty kott, mulle on seda vaja!" :D

Kommentaarid

kiiks kuubis ütles …
mhmh, jätkan valikut. "äää... minu lemmik päev, miks ma ei võiks kellelegi hinge s***a?"

aitäh tähelepanu eest.
viive ütles …
hmmm... las laps teeb, mis laps tahab, peaasi, et laps ei nuta.
tee, mis tegema pead, aga sa oled juba selles eas, et pead oma valikute eest vastutust kandma - julged teha, julge tunnistada ja kui ei taha omaks tunnistada, siis ära allu provokatsioonile ja jää endale kindlaks :)

kui hommikul juba suured sõnad ära öelda, siis on terve päev hea rahulik olla (viljandi 2011) :)
kiiks kuubis ütles …
ma olen sõnatu nüüd! Loodan, et eilen päev oli siis rahulik :D:D