tik-tik

Päris muhe on hommikuks sooviklassikat kuulda - tik-tik-tiki-tiki-tak. Nagu aru võib saada, siis on mul päevapulss olemas. Nüüd on veel vaid plaani vaja.

Teemavälist ka: nägin üksöö unes, et tööl oli suur segadus - kõik olid valede kohtade peal ja direktor käis kontrollimas, et kas kõik on ikka plaani mööda... ja nüüd annab aeg arutust, et kaardipakk ongi juba segatud.
Paar viimast unenägu, mida ma veel mäletan, on seotud kolimisega. Täna kolisid end kokku eilse kokkusaamise seltsilised. Eile kutsusin mina enda juurde elama terve seltskonna, kelle seas oli ka üks muhe tüüp Tartu tänavatelt (ma nägin teda vaid minutijagu aega ja juba on ta mu unenäos, sest emotsioon oli nii tugev ja nii positiivne... Huvitav, millal ma oma hambarsti unes näen?).

Kommentaarid

kiiks kuubis ütles …
öösel, sest siis hakkab mälu magamise ajal asju sorteerima - viskab tarbetu jura lühimälust välja ja olulise salvestab pikaajalisse mällu.

Lihtne!
viive ütles …
On jah... aga see, mis unelindile saab jäädvustatud, on müstiline, mõnikord lihtsalt liialt reaalne segadusse ajamiseks.