(=

Mul oli täna üks vestlus. Ootasin seda huviga, olin valmis kõigeks ja läkski väga hästi - võimalus oli olemas (see üks protsent) ja ellu ta rakendus.

Vestlusest selgus tõde ka: mul on probleeme enesekehtestamisega. Ehk hakkangi nüüd sellega ametlikult tegelema - palun siis kalleid kaaskondlasi mitte liiga üllatunud olla, kui ma enam oma ninast kaugemale ei näe - mul on eesmärk ja tegu on eesmärgi poole liikumisega. Ollalaa, halleluuja :)

Oh, meenus, et ma juba rakendasingi - käitusin parasjagu ülbelt ja enesekeskselt... aga kui ma oleksin ennast kehtestanud, siis ma poleks lasknud sellisel olukorral tekkida, oleksin selle eos elimineerinud.



Kummaline, mul on siiamaani olnud ideaalik isetu elu, kus vähem on rohkem, aga eks ma pean leidma kesktee või siis olema vähem aus.

Kommentaarid

J ütles …
Jõudu Sulle sellel teel, see saab keeruline olema. Iseäranis, kui terve elu on teisiti olnud...
viive ütles …
:D

eksole... aga mõtlemise küsimus... nagu me juba korduvalt tõdenud olen... kuis see on, et vahet pole ja mul ükskõik - nii saab ju ka, ajee :D

loll jutt minu poolt.