"-"


Mulle väga meeldib see tegelane, kelle nimi on Jonn. Siin paar ülesvõtet temast - ukse tagant minema kõmpimas, ukse taha tagasi tulnud ja lähivaates - olge siis tähelepanelikud ja teinekord, kui ise kodust lahkumas, laskem ta tuppa :)

Kommentaarid

viive ütles …
Ma ise lasin ta ka täna enesele ligi, kui mind kõnes jälle välistati... oh, seda solvumist ja jonnakust, mis oli fraasis: "Tule ja näita talle siis jah" ja kõndisin nina püsti edasi. Loll lugu, jällegi, aga "mis ta siis tuleb meie õuele kaklema - ise ta alustas". Haritud inimene, peaks oskama suhelda ja ma ei tea, kasvõi suunatud küsimusi esitada.
Mulle ei meeldi see "sõrad vastu" seis, aga mulle ei meeldi see ka, kui mind solgiveega üle valatakse ja kanalisatsioonist alla lastakse. Nii põhimõtteliselt. Jõriseda on mõnikord mõnus.
J ütles …
Jonn on jah selline asi, mis võib võimust võtta mõnikord ka sellistes olukordades, kus isegi oodata ei oska. Aga see võib olla defineeritud ka läbi oma joru ajamise. Ehk siis: ei jäta jonni ja ajad mingil teemal ikka oma joru edasi.