&=)

Lugu ise on järgmine ja väga lihtne: et ma tunneksin end puudutatuna vastupidisel juhul, siis võin hetkeks end kõrvust tõsta lasta ju ka. Jäin reedel ühe lapsevanemaga pikemalt juttu puhuma, et kas ja mis ja kuidas ja siis kõlas fraas, et: "eile tahtis ta tulla sellepärast, et on teater ja täna ta tahtis ikka ka tulla, sest sina oled pikka päeva tööl". See pai oli just õigel ajal õiges kohas :)

Ja kui nüüd tagantjärele mõelda, siis terve reedese päeva ma tuuseldasin jälle asju sorteerida ja sättida ja mis kõik veel, ehk: tegin nii vähe kui vajalik. Noh, et kui minu pärast, siis peaksin seda ikka kuidagi õigustama ju ka.

Põhimõtteliselt ma oleks võinud selle ka kõrvust sisse-välja lasta ja elu läheks ikka edasi, ma võtsin hinge ja lasin pai teha, aga elu läheb ikka edasi ja las ta siis olla korraks valgusvihku seatud, see minu väike pai ;)

Kommentaarid