naiivne lugulaul unetutele 2

linn on udus
linn on usus
seal oled sa

silm on pilus
silm on sinus
seal oled sa

lind on laulus
laul on linnus
seal oled sa

külm on vilus
küll on vilu
seal oled sa

jää on järvel
jää on vesi
seal oled sa

pung on lehes
leht on pungas
seal oled sa

külm on näpus
näpp on kindas
seal oled sa

pink on rahus
rahu on maas
seal oled sa

käsi on käes
käsi su käes
seal oled sa

silm on kinni
hing on kinni
seal oled sa

hing on valus
hingel on valus
seal oled sa

käsi on käes
pilgus on pilk
külm on külmas
jääs on jää
rõõm on rõõmus
rahus on rahu
laul on laulus
hetkeks on hetk...

seal olen mina
seal oled sina

südamel värin
südamel kutse
süda on rahus
südames tukse
tukses on rahu
värin ja kutse

seal olen mina
seal oled sina


oi, need naiivsed lugulaulud on toredad, ajavad mind naerma ja naeru ning naermisvõimalust mina juba niisamalihtsalt käest ära ei anna.
aga linnud laulavad, päike ärkab, udu hajub ja järjekordne tore päev minu päevade reas on algamas, lõppemas.

Kommentaarid