Ö

Ma nägin täna unes ikka tööasju: et meil rühmaruumis oli suurem mäsu ja selleks, et lapsed maha rahuneksid, andsin ühele tegelasele kõrvakiilu. Aga samal ajal oli tulnud esikusse sellest mäsust osa saama või korda looma maja direktor ning laksu peale ilmus ta ukseavast sisse ning teatas, et tööleping minuga on lõppenud. Oh siis seda sebimist, nuttu ja hala, ebaõiglusetunnet ja pettumust... ja kui ma sain oma iseloomustuse, siis oli sinna kirjutatud "haridusliku erivajadusega".
Oma unes käisin ka kodus, seal oli ka kummalisi situatsioone - ema ja isa elasid koos ja toimetasid toimekalt. Ja siis tahtsin ka vetsu minna, aga pott oli ääreni paksemat ja vedelamat täis... ja mul oli hirmus häda - mustaks ma seal sain.

Nüüd ei teagi, kas saabub mõni suurem võit või ilmneb ränk prohmakas. Ja tegelikult on palju parem ärgata siis, kui ei mäleta, mis unes toimub, sest võtkem näiteks nüüd - pelg ja ärevus on sees.

Kommentaarid

J ütles …
See paksem ja vedelam peaks tähendama raha, kui ma õigesti mäletan.
viive ütles …
peaks küll, aga siiani pole ma sellest tähendusest veel aru saanud - mind on petetud :)