T-E

Eile küsisin kiikuvate tüdrukute käest, pärast seda, kui nemad olid minu käest küsinud, et miks ma kasvatajaks tahtsin saada, et kelleks nemad siis saada tahavad, mispeale üks vastas, et vist juuksuriks ja teine, et printsessiks. Ma muidugi (iseenda väiklusest) väitsin, et printsessiks tuleb sündida, selleks ei saada, aga õhtul kodust ERR uudiseid vaadates selgus, et saab ikka saada (näiteks meedia- ja superstaar Kate, kes veel hakkab nupukatele tulu tooma, selles pole kahtlustki). Aga miks ma seda mõtet alustasin, oli seetõttu, et lugesin Teini Eestist (Marek Tamm). Ja ma mõtlen küll, et kui meil pea iga teine tüdruk sünnib ja ta kasvatatakse üles printsessina ja poiss ämblikmehena, siis see vist ongi ühiskonna kasvuraskus. Ehk läheb veel aega, mil emad-isad mõistavad, et neil on sündinud lapsed on täiesti tavalised ilmaimed, tuues oma sünniga kaasa võimaluse näha uude erilisse maailma, mitte ärakäiatud ja emme-issi unistuste ellurakendamiseks.

Kommentaarid

J ütles …
Väga head tähelepanekud! Kahju, et inimeseks olemine on tahaplaanile jäänud.