Lasteombudsman

Vaat on ikka sõna välja mõeldud - ma ei suuda seda suurepäraselt hääldadagi, rääkimata siis millestki muust. Igatahes kutsus ta lapsi üles oma õigustest joonistama ja oma töid pealkirjastama, lõpetades lause "Minul on õigus..."

Anette 7a.: „Mul on õigus olla oma sõbraga“

Tristan 5.a.: „Politsei ajab pätti taga, olen emme ja issiga. On vikerkaar.“

Viktoria : „Minul on koer ja hobune“

Kertu 5.a.: „Mul on õigus tuisu ja tolmu eest koju minna.“

Martin 4.a.: „Mul on õigus batuudiga hüpata.“

Raven 5.a.: „Mul on õigus lilli korjata.“

Moonika 6.a.: „Mul on õigus, et hoitakse last, kui ema on tööl. Vaatan, mida ta teeb. Rõõmuga.“

Aleksandra 3.a.: „Värviline purskkaev.“

Karl-Marcus 7.a.: „Õigus lilli kasvatada“

Martti 4.a.: „Minul on õigus emmega olla, läheme kooli.“

Liis 4.a. : „Lapsed lähevad kooli“

Karl. 6.a.: “Õigus sõpra lohutada – kellelegi ei tohi haiget teha“

Kevin 5.a.: „Lapsed lähevad kooli. Koolis räägivad vene keeles.“

Gert 6.a: „Mina lähen õega jäätist sööma.“

Marii 6.a.: „Tädi Lea teeb pannkooke“

Keitlin 5.a.: „Mul on õigus olla Keitlin, ma lähen koju.“

Marion Lisel 5.a.: „Mul on õigus olla rõõmus“

Eleriin 6.a.: „Mul on õigus kooli minna“

Sigmard 5.a.: „Mul on õigus laevaga sõita. Siin on sadam ja väike laev veab suurt laeva välja. See laev sõidab Romi juurde. Romi on kaheksa aastane, käib kolmandas klassis, Romi elab Eestis.“

Kommentaarid