pah-babah

Nüüd siis niimoodi, et teise rõõmusõnum teeb minu meele kurvaks.
Kui ma suudan iseenda ära unustada, siis rõõmustan...

Ja aeg ja ruum ja meeleolud ja sõnumid ja hirmud ja kummasused ja ja ja - mõistetavad, siis ma lihtsalt ei teadnud, nüüd on teisiti.


Tegin täna ühe rämehaleda prohmaka veel - ei kontrollinud oma keelt ja lajatasin liialt laia kaarega selliste kõrvade kuuldes, mis on ühenduses vestleva suuga - saan oma suppi veel lürpida - palju õnne mulle! Ometigi ei öelnud ma midagi valesti, aga nii ei olnud sünnis...


Vastik lõhkumise, laamendamise ja haigetsaamise himu on - seda ma homme oma tohtrile vist kurdangi. Ja ometi - ei suuda väljanaermata olla.

Kommentaarid

J ütles …
Ma tean, mida Sa tunned. Ole vapper ja ära tee endale haiget, palun. Ja kui enam ei jaksa rahmeldada, siis luba endal lõpetada.