13.06

Väga peen - meil siin Eestis on nii tore - presidendiproua tantsib väikelinna staadionimurul, üks president oma kaasaga istub vasemal käel ja teine president oma lastega naudib silmailu otse selja tagant, paar rida kõrgemalt. Isegi koolidirektor istub kaugemal, aga Kadriorg on ümberringi.

Pidu ise oli päris tore, aga minu parim tantsupidu jääb eelmisse aastasse, mil tuli esitamisele mu sünnipäevalugu ning tantsijaid saatis big band - mõnu oli seal.

Täna oli ka kauneid palu ja rõõmsaid külalisi. Kuid minu jaoks on ikka pipratera seal, kui ma näen 50 kraadse soojusega villaseid sukki ja veste, kuubi. Tore oli üks trupp, kes tantsis palja varba ja võimlemiskleitidega - seal oli minu tänane rõõm. Ja tore on ka see, et üha enam on kauneid lihtsaid linaseid kleite, värvilisi rätikuid ja punaseid sukki ja siis need väikesed tüdrukud, kes oma nukukesi äiutasid.

Väga vahva õhtupoolik - tantsupidu saab oma mõtte kätte siis, kui on vähemasti paarsada inimest laval ja on olemas mustrid, joonised ja võimalikult palju Kadriorgu :)

Kommentaarid