simmanist

Ohoo, ma nägin ära tänapäevase simmani. Et milles on erinevus? Airi Rütteri karmi kõla järgi selles, et kui vanasti sai vaid ise tantsida, siis tänapäeval saab näha ka rahvatantsukollektiive esinemas.
Minu isiklik soov ja palve oleks: jääme traditsioonile truiks, sest muidu on oi kui halb. Tõesti. Milleks rikkuda head tantsupidu diktaatorliku tänitamise ja suunamisega. Laskem ometigi olla.
Untsakad on ju väga hea punt ja kõik oli väga hea nende hetkedeni, mil kriiskav naishääl hakkas kõlaritest mu pääle... ikka väga halb.

Ja siis muidugi see, et tantsumurule tuleb pingid vedada ja siis pärast huilata: teie taga on ka inimesed, tulge eest ... teame ju küll seda stiili "Mis te siin tantsite - rikute meie kontserdi ära!"

Vot seesugune simman siis. Ei jõudnud mina nii palju õlut sisse valada, et ei peaks praegu ülereageerima ja mitte jagama.

Järgneb...

Aga Untsakad olid atsakad - nii nagu peab. (Mina ei olnud lõpuni, loodetavasti nemad ikka on) :)

Kommentaarid