ja... siis pole vajagi:D

Sisseastumise lugu ka: teatavasti käisin ma vestlusel, sain teada oma tulemuse, kinnituse sisetundele ning tegelesin ülesaamise ja positiivsete plaanidega, jättes selle valdkonna täiesti kõrvale. Täna, mil on seesugune joonetõmbamise päev, otsustasin, et annan ka väljaspoole teada oma mõtetest ning kinnitasin oma loobimise. Enne seda aga vaatasin üle seisu - et kui palju ja mis maal. Kui eelmisel aastal esimese viie seas muutusi ja liikumisi ei toimunud, siis sel aastal küll ja põhimõtteliselt - Läänerindel muutusteta. See joon on nagu mu vari, millest ma üle ei hüppa.


Minu jaoks on tegu lihtsalt lootusetu ja naeruväärse olukorraga, milles ma ei saa isegi korralikult vihane või pettunud olla, lihtsalt jabur. Ilkumismaterjal, millel ma ei saa ju lasta oma meeleolu rikkuda.

Hästi!
Ja ma rohkem seda armi ei näpi, hakkan hoopis käsitööliseks.




või siis ei hakka.

Kommentaarid

J ütles …
Või siis mitte - see variant meeldib mulle väga. Kui on kaks valikut, kolmanda kõrval.
viive ütles …
:)

kuidas see nüüd oli - esimesed kaks ei lähe arvesse ja kolmanda praagime ka välja... või miskit seesugust
J ütles …
Kaks viimast ei lähe arvesse ja esimese praagime välja ;-)
viive ütles …
:D ah et täpselt vastupidi... nii minu moodi.