et kell üheksa tartus olla, pean ma kella viiest ärkama, et jõuaks kaheksaks linna ja siis tunnike niisama eikusagil olla. gut!


ja üha enam, saades teada ka skeemi, ei taha ma seda kadalippu läbida... mul läheb lihtsalt süda pahaks ja kops üle maksa.


ma arvan, et ma kõnnin sama targalt tagasi ja läänerindele jääb muutus tulemata. lihtne. üks mure jälle vähem. mul on ainult halb, et ma oma suud pole osanud pidada, sest ma olen nii tahtnu, ja on inimesi, kes mulle kaasa elavad. aga põhjusmõtteliselt... loll, naiivne, roheline ja üldse liialt heakene - tsiteerides klassikuid.

Kommentaarid

J ütles …
Mul on hea meel, et Sul seekord õigus ei olnud :D
viive ütles …
:D ahaaa, mul endal ka, kui nüüd päris-päris aus olla. ja loodan, et üldjoonter on emotsioon sama ka aasta ja paari pärast, aga mine mind tea ;)