vigurid

Tegin paar vigurit ka - nüüd on jälle "huvitav". Loodetavasti unustan ja siis, kui on vaja, saan teada. Muidu on kõik ok, talu veel ei ole - korda teha midagi ei saa. Väga hea, väga hea. :)


Meeleolukuusikat leiab siit: peedukass.com - nimi ja helid olid tuttavad juba raadioeetri kaudu, kuid Django Bates´ kontserdil nägin ja sain päriselt osa - oli hea energia ja veenev esitlus. Samas: aida saalis taipasin, et mina olen ikka pigem teatrivaataja - mulle on vaja edevust, esinemist ja rolli. Saan aru, et ma ei võtagi laval olevaid inimesi üks-ühele üle, minu jaoks on tegu heade tegelaskujudega, karakteritega. Ja mulle sobib eelpoolnimetatuga kaasas käiv distants väga hästi.

Django Bates pakkus suurepärast tantsumuusikat - kahju oli istuda, oleks tahtnud natuke enam tõmmelda kui vaid varbaviibe või peanoogutus. Muidu, nii laias kui ka kitsamas plaanis oli sjuuper-supp! ;)

Kommentaarid

osatleja ütles …
Viive! Nägin sind täna unes. Kohtusime kolledži koridoris (vist). Kallistasime ja sa sosistasid, et oled rase :) Sosistasin vastu: mina ka. Pärast selgus, et sul juba on neli last: 2 tüdrukut ja 2 poissi :) Vanim plika oli vast 10-11.
viive ütles …
:D


oh, und-unekest... ilus iseenesest :D ma nüüd naeran... see oleks alles vigur, neli last ja viiendat ootamas. Mul on kohe hea meel, et seesugused toredad uned on ringi liikumas.