Miks ma just seesuguse Teema olen valinud?

Ilgelt igav blogi, aga kõik muu on huvitav.


Üks lugu on nii hea, et seda võib jagada küll. Mul seal koolis algasid uued kursused ja uued ained, uued rõõmud ja uued vanad jamad. Aga pidime valima siis ettekande/referaadi teemasid (etteantud teemade hulgast), esimesel pilgul ei hakanud midagi silma, siis, teisel korral uuesti silmates, oli äratundmine. Täna hommikul andin õppejõule oma valikust teada, mispeale loengustkuuldu põhjal pidi ta meiega olemasolevat materjali jagama, kuid minule kirjutas ta seesuguse vastuse: "Miks te just selle teema valisite? Seni pole see üliõpilastele huvi pakkunud."


Ja siis?!? Mis ma nüüd vastama pean - mul on eriti hea nina "huvitavuste" osas ja eriliselt hästi oskan halbu valikuid teha või siis lihtsalt, et huvitab ning antud teema oli suhteliselt ainuke (järgijäänutest), milles on sisuline väärtus ka homses päevas.





Sõbrad, teiega on hea, aga...


Kommentaarid