Kui tatratera

Septembri alguses koostasime reegleid, kirjutasime alla ja lubasime pühalikult täita - on üks tasand.

Siis leidsin, erinevate parerite vahelt, lubaduse, millele kirjutan alla ja luban pühalikult täita - on teine tasand.

Lubada, meeles pidada ja täitmiseks võtta - on kolmas tasand.

LUBAN ENDALE, ET
  • OLEN NII TUGEV, ET MISKI EI SEGA MINU MEELERAHU;
  • NÄEN KÕIKIDE ASJADE PÄIKESELIST POOLT;
  • MÕTLEN VAID PARIMAST NING LOODAN PARIMAT;
  • OLEN SAMAPALJU INNUSTUNUD TEISTE EDUST KUI ENDA OMAST;
  • KASUTAN VÕIMALIKULT PALJU AEGA ENDA KOOLITAMISELE, ET MUL EI JÄÄKS AEGA TEISTE KRITISEERIMISEKS;
  • UNUSTAN MURED, VIHA, KARTUSED, RASKUSED;
  • UNUSTAN MINEVIKU EKSIMUSED JA JÄTKAN TEED UUTE SUUREMATE SAAVUTUSTE POOLE.
Rosinaks - meelekindlalt teada ja kogeda, et mul on minu jaoks parimad ja ägedamad sõbrad. Olge ikka tervitatud, tänatud ja õnnistatud!

http://www.youtube.com/watch?v=4pLtI8f3xW0

Kommentaarid