Terviseks!

Esimest korda oma tööaja jooksul olen ma juba teist päeva töövõimetuslehel. Päris kummaline. Haige olen ju olnud ennemaltki, aga seekord on (praeguseks) see poolteistpäev küll tervendavalt mõjunud. Ja ausalt ka, külma õhku sisse hingata pole siiani mingit isu ja tahet. Korraks oli isegi tunne, ehkki ma pole kordagi kopsupõletikku põdenud, et mul võib suisa kopsupõletiku algnähud olla - kõik ülemine ots oli hingates nii valus. Õnneks on see tunne nüüdseks üle läinud ja kopsupõletikku pole mul plaanis lähimal veerandsajal kindlasti põdeda.
Häält küll ei ole, tundub, et palavikkugi mitte - sellele vaatamata võiks selle pulli lähipäevadel ära lõpetada, küll.


Iga asi on millekski hea, öeldakse. Mina sain täna oma meeter korda meeter toapõranda kultuurkihi alt puhtaks. Nii hea on, et ei tahagi enam midagi teha. Kuulan oma Eesti lugu ja enne kui lugu läbi saab, lasen silma looja - nii see tervis tulebki, müdinal.

Kommentaarid