pead-jalad segamini

ma nägin und. nägin, et olin tööl ja saatsin lapsed õdede-vendade juurde ja ise jäin vanemaid ootama. ootasin ja siis jäin tukkuma. vanem muigas mu unist nägu nähes, seletasin talle, et kus ja mis. kuid teine õpetaja oli ilmatuma kuri: mis mõttes peab tema tööd tegema, kas tema ei tahaks magada jne jne. lönta-lönta, skandaal lähenes.
teine uni oli ka. oli juttu ühest komisjoni kokkukutsumisest, mispeale lausuti, et teeme selle omade ringis ära - tuleb mees ja tuleb mentor ja... mispeale ma ütlesin, et väga hea, ma ei tahakski, et seda teksti väga loetaks. mu vestluskaaslane oli minuga nõus - ei maksa väga laialt levitada jah, sest ega siin suurt lugemist ei ole, pigem piinlik.  

jah, ma ei ole väga hästi maganud.
mõtlesin, et vaatan oma eelmise aasta sissekandeid - et ehk saab väheke üldistada - ei saanud. kuid küllap oli meeleolu sama. mis siin muud olla saabki.

Kommentaarid

viive ütles …
ja siis olen ma unes näinud ühte seisukohavõttu, milles väideti, et postkasti potsatavaid kavandeid ei hinnata. ja tänane kirss on kaunis loodus, kes ajas esoteerikajura - et äkki oleme unes juba kohtunud. :)