hetked, hetked, esmahetked

Ma veetsin oma eilse pärastlõuna kontserdisaalis, saades osa "Esmahetkedest". Põhimõtteliselt oligi hea ja armas ja kaunis ja igatsev ja mänglev ja rõõmustav. Minu suurim rõõm seisnes selles, et kui vahepeal tundus, et ei minu hingeraas enam ilu ära tunne, siis tunneb ikka küll. Ja olgugi, et mul on kõik juba olemas, siis pakkumistega võib ju ikka tutvuda (parafraseerides klassikuid) ;)

Aga nautigem.

http://etv.err.ee/index.php?05629907&video=7648#.UXT5iUqupSM

Oh, nad rääkisid loo ka, kuis nende ütlemise peale, et esimeses loos on neil bassisoolo ka, olla ETV-poolne tegelane vastanud, et "pole hullu". Mind küll lummab ja heas mõttes segab ka, ehk teistelt klassikutelt sõnu laenates "bassi peab ikka olema". Nüüd siis selgus, et lisaks lemmik-kitarristimängijale on mul ka oma kõige lemmikum bassija ;)

Kommentaarid